Aglomerarea hidro-carburilor nu permite accesul oxigenului

Particulele detaşate unele de altele oferã accesibilitatea oxigenului pentru o combustie mult mai bună

Carburant convenţional
Carburant ionizat
Nou !!!   Reduceri mari de preturi (click aici) Nou !!!
Reduce consumul de combustibil cu pîna la 27,4%*
Reduce semnificativ emisia de noxe şi poluarea
Funcţionează la motoarele pe benzină şi motorină
Îmbunătăţeşti performanţele motorului
Prelungeşte durata de viaţă a motorului
Se instalează în cîteva minute – nu sunt necesare ustensile !
Patent original General Motors
Testat de Ford Motor Company (Master Service)
Îşi plăteşte costul cu economiile realizate în 60 de zile
Nici un dispozitiv nu este atît de eficient

Procesul de ionizare prin rezonanţă

Acces dealeri
Consum Dispozitiv utilizat Economie realizată
Km l/100Km

Lei
Lei/l

* Rezultatele actuale pot varia. Economia de combustibil poate fi mai mare sau mai mică în funcţie de modelul motorului, calitatea combustibilului, încărcarea maşinii, temperatură, condiţiile de drum şi starea vremii.

Coeficientul superior de combustie reprezintă cauza tuturor efectelor benefice ale acestei tehnologii. Aceiaşi cantitate de combustibil, printr-o ardere mai completă va determina desigur un consum redus de combustibil.

Una din cauzele principale ale poluării şi a scăderii eficienţei combustibililor este combustia incompletă ce determină depuneri de carburi/calamină pe pereţii cilindrilor motorului şi evacuarea de combustibil pe jumătate ars sau nears. Coeficientul superior de combustie acţionează ca o cameră care se curăţă singură, rezultând o cantitate redusă de gaze de eşapament. Combustibilul ars incomplet determină acumularea carburilor/calaminei în motor, cu consecinţele de rigoare: uzura accentuată a motorului, scăderea eficienţei, pierderea puterii şi fenomenul numit «dieseling» (funcţionarea inerţială a motorului după oprirea acestuia). Eliminând cauzele acumulării de carburi cu ajutorul acţiunii de autocurăţare prin combustie completă se poate spori durata de viaţă a motorului, reduce numărul de reparaţii, reglări, ajustări şi mări fineţea funcţionării. În multe cazuri o combustie mai completă îmbunătăţeşte eficienţa motorului chiar când se utilizează un combustibil cu cifra octanică mai mică. Capacitatea de a trece de la un combustibilul super la unul regular şi reducerea costurilor rezervate mentenanţei motorului înseamnă din nou o economie de bani considerabilă.

Dispozitive FuelMax şi Super FuelMax aparţin aceleiaşi game, FuelMax, au acelaşi principiu de funcţionare şi se instalează în acelaşi mod. Ceea ce le diferenţiază este dimensiunea super-conductorilor de Neodymium, deci valoarea totală a inducţiei magnetice (B) şi a intensităţii câmpului magnetic (H) generat de fiecare în parte . Pentru a creşte efectul dispozitivului FuelMax se utilizează dispozitivul Super FuelMax, care este mult mai puternic.

Lasă un mesaj în cartea de oaspeţi!
din 17 iulie 2003