Intrebări frecvente.

1.

Ce face ca dispozitivul FuelMax să fie unic?

2.

Ce sunt hidrocarburile ?

3.

Ce sunt lanţurile de hidrocarburi?

4.

Poate dispozitivul FuelMax genera o creştere sporită a kilometrajului la combustibili cu cifră octanica mică?

5.

Care sunt cifrele octanice pentru care dispozitivul dă un randament bun ?

6.

De ce nu pot companiile petroliere să asigure acească creştere?

7.

Când să-mi verific consumul şi când să aştept rezultatele ?

8.

De ce cca 1500-2500 km?

9.

Ar putea să crească consumul şi de ce?

10.

Aşezarea geografică are importanţă?

11.

Temperatura înaltă afectează performanţele?

12.

Care este combustibilul cu cele mai bune rezultate?

13.

Care este combustibilul cu cele mai slabe rezultate?

14.

Cât de mari pot fi îmbunătăţirile ce pot fi asteptate?

15.

Pot să instalez singur dispozitivul FuelMax?

16.

De ce fel de tip poate fi ţeava de combustibil?

17.

Funcţionează dispozitivul şi la vehicule cu injecţie?

18.

Port să plasez dispozitivul FuelMax înaintea pompei de injecţie?

19.

Cât de departe în spatele camerei de ardere va funcţiona dispozitivul?

20.

Am nevoie de mai mult de un dispozitiv FuelMax pentru sistemele de injecţie a combustibilului?

21.

Trebuie să-mi modific carburatorul?

22.

De unde să ştiu ce îmbunătăţiri să aştept?

23.

De ce motoarele mai mari şi mai vechi obţin cele mai rapide şi mai bune rezultate?

24.

Cât de curând dispozitivul FuelMax îşi va plăti costul?


1.

Lucrează pe principiul rezonanţei. Folosind principiul rezonanţei cu o cameră dublă şi cu modulaţia fazei frecvenţei.<înapoi>

2.

Compuşi organici conţinând doar carbon şi hidrogen care se gasesc în produsele petroliere şi gazele naturale.

3.

Molecule de hidrocarburi care se aglomerează cauzând îndepărtarea moleculelor de aer în timpul procesului de ardere.<înapoi>

4.

Da, clienţi din lumea întreagă au raportat performanţe crescute la combustibilii cu cifra octanică mică.

5.

Toate nivelele de cifră octanică. Mai mult, performanţele obţinute la cifre octanice mari pot fi acum atinse şi cu combustibilii cu cifra octanică mai mică.<înapoi>

6.

Datorită faptului că fragmentarea lanţurilor de hidrocarburi se produce numai atunci când combustibilul trece prin câmpul magnetic generat de dispozitivul FuelMax. Atunci când motorul este oprit fragmentarea lanţurilor de hidrocarburi este oprită şi, în câteva ore, starea combustibilului redevine congestionată. Fenomenul fragmentării lanţurilor de hidrocarburi poate fi indus numai de amplificatorul FuelMax.<înapoi>

7.

Asiguraţi-vă că v-aţi verificat consumul înainte de instalarea dispozitivului FuelMax. Consumul este raportul dintre totalul kilometrilor parcurşi şi cantitatea de combustibil folosită. Marea majoritate a oamenilor cred că au un consum mai bun decât îl au în realitate.
Vă sugerăm să parcurgeţi cca. 2500 km în mod obişnuit pentru a putea sesiza creşterea kilometrilor parcurşi.<înapoi>

8.

Aceasta permite dispozitivului FuelMax să îndepărteze depozitele de carburi/calamină din motorul dvs. Reţineţi, au fost nevoie de mii de kilometri pentru ca aceste depozite să se formeze în motorul dvs.

9.

Da, este posibil ca motorul dvs. să crească consumul şi emisiile de gaze la începutul perioadei de curăţare/îndepărtare a calaminei existente, aceasta este însă temporară şi se va stabiliza.<înapoi>

10.

Da, pe perioada iernii motoarele funcţionează mai mult fără ca vehiculul să se mişte, condiţiile de drum, gheaţa, etc. pot afecte rezultatele. Cu toate acestea vor fi îmbunătăţiri proporţionale.<înapoi>

11.

Dispozitivul FuelMax este astfel fabricat încât să funcţioneze la temperaturi de până la 310o C. Dispozitivul FuelMax nu trebuie să fie plasat în apropierea unui punct de evacuare.<înapoi>

12.

Benzina – toate cifrele octanice.<înapoi>

13.

Gazul natural (datorită eficienţei sale deja cunoscute).<înapoi>

14.

Aceasta depinde şi este direct proporţională cu mărimea motorului şi depinde oarecum şi de tipul motorului, dacă este cu injecţie. (8-20%) .<înapoi>

15.

Da. Cu toate acestea trebuie să vă asiguraţi că plasaţi dispozitivul pe ţeava corectă: "Cea sub presiune de la pompa de benzină”".<înapoi>
Notă: Vehiculele mai noi pot avea două ţevi, una din ele fiind ţeava de retur spre rezervorul de benzină.

16.

Plastic, metal sau cauciuc, dar nu se recomandă să-l plasaţi deasupra unei ţevi protejate cu tresă metalică deoarece rezonanţa nu ar putea fi atât de eficientă prin ea. Cele mai bune rezultate s-au obţinut pe ţevi metalice. <înapoi>

17.

Da, plasaţi dispozitivul FuelMax cât mai aproape posibil de sistemul de injecţie.<înapoi>

18.

Da.<înapoi>

19.

Avem instalaţii în care dispozitivul FuelMax lucrează bine de la aproximativ un metru de camera de ardere.<înapoi>

20.

Motorul obişnuit va necesita un singur dispozitiv. Cu toate acestea unele maşini de curse au folosit mai mult de unul. Efectul maxim poate fi obţinut dacă fiecare cilindru are propriul său dispozitiv. Efectul suplimentar nu merită costul plasării câte unui dispozitiv la fiecare cilindru pentru motoarele sub 2500cm3; se recomandă consultarea capitolului << Instalarea >> din cărticica tehnică.<înapoi>

21.

Nu, nu trebuie facute nici un fel de modificări pentru a vedea îmbunătăţiri.<înapoi>

22.

Datorită marii varietăţi de motoare putem generaliza şi ne putem baza doar pe rapoartele pe care le primim de la utilizatori din lumea întreagă. Aceştia raportează îmbunătăţiri ale consumului de la 8 la 27%.

23.

Dispozitivul FuelMax necesită pentru a funcţiona ca combustibilul să curgă prin camera de rezonanţă. Curgerea combustibilului este importantă pentru procesul de fragmentare a lanţurilor de hidrocarburi. Cu cât motorul este mai mic cu atât este mai eficient şi curgerea combustibilului este mai înceată. La motoarele mari este invers şi astfel rezultatele sunt mai rapide. Până la urmă acestea sunt cele care au cele mai mari probleme de consum şi poluare.<înapoi>

24.

Acesta este direct proporţională cu cât de mult conduceţi şi cu cât plătiţi pentru combustibil. În SUA clienţii IRD au plătit pentru dispozitivul FuelMax cu economiile de 60 până la 90 de zile de condus.<înapoi>